ADVERTISEMENT
Sport

Franța – Elveția, cele mai bune audiențe la Euro 2020! Câți oameni s-au uitat la surpriza de pe Arena Națională

Cea mai mare surpriză de la Euro 2020 s-a înregistrat la meciul Franța - Elveția din optimile de finală, iar Pro TV a reușit cele mai bune audiențe.
Autor: Traian Terzian | 29.06.2021 | 13:19
Franța - Elveția, cele mai bune audiențe la Euro 2020! Câți oameni s-au uitat la surpriza de pe Arena Națională
Cea mai mare surpriză de la Euro 2020 s-a înregistrat la meciul Franța - Elveția din optimile de finală, iar Pro TV a reușit cele mai bune audiențe. Sursă foto: Hepta

Trupa lui Vladimir Petkovic a detonat ”bomba” pe Arena Națională și a eliminat campioana mondială după loviturile de departajare.

ADVERTISEMENT

Spectacolul din teren a fost întregit de atmosfera senzațională din tribune, fanii români contribuind din plin la cea mai reușită partidă de la Euro 2020.

Pro TV, audiențe senzaționale cu partida Franța – Elveția de la Euro 2020

Cel mai important meci disputat pe Arena Națională la Euro 2020, Franța – Elveția, a adus audiențe excelente pentru postul Pro TV și a devenit lider din acest punct de vedere în ierarhia partidelor de la turneul final.

ADVERTISEMENT

Conform paginademedia.ro, eliminarea șocantă a reprezentativei Franței, care a în timpul regulamentar a condus cu 3-1, a fost urmărită din fața televizoarelor de peste două milioane de români. Este singura partidă de la Euro 2020 care trece de media de 2.000.000 de telespectatori.

Pe segmentul național, postul din Pache Protopopescu și-a devansat extrem de clar rivalele. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, cu aproape 800.000 de telespectatori, iar pe trei s-a clasat Antena 1, care număra 620.000 de persoane.

ADVERTISEMENT

Pro TV, cifre excelente pe toate categoriile

Disputa Franţa – Elveţia a înregistrat 13.1 puncte de rating şi 42.5% cotă de piaţă în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, cifre de trei ori mai mari faţă de televiziunea de pe poziţia secundă care avea 4.1 puncte de rating şi 13.4% share.

Cifrele au fost foarte bune şi în mediul urban. Aproximativ 1,2 milioane de persoane erau cu televizoarele deschise pe Pro TV şi urmăreau partida pierdută de naţionala lui Didier Deschamps, iar podiumul a fost completat de Kanal D, cu o medie de 360.000 de privitori şi Antena 1, cu 280.000.

ADVERTISEMENT

Pro TV a înregistrat cifre excelent și pe segmentul de telespectatori tineri. Peste jumătate de milion au fost, în medie, cu ochii pe Franţa – Elveţia, partidă jucată pe Arena Naţională din Bucureşti. Antena 1 şi Kanal D au ocupat locurile doi şi trei, cu 140.000 de telespectatori pe minut, respectiv 100.000.

Și Spania – Croația a avut audiență bună

Victoria obţinută de Spania, după prelungiri, în faţa Croaţiei a fost lider de audienţă în intervalul 19.00 – 21.34. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, Pro TV avea 8.1 puncte de rating şi 34.8% cotă de piaţă, dublu faţă de locul 2 care avea doar 3.9 puncte de audienţă şi 17.0% share.

ADVERTISEMENT

În acelaşi interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 şi 49 de ani, din mediul urban, Pro TV a înregistrat 6.5 puncte de audienţă şi 32.8% share, în timp ce locul 2 avea 4.0 puncte de audienţă şi 20.5% share.

FANATIK a fost prezentă pe Arena Națională și a trăit la cote maxime partida de excepție oferită de reprezentativele Elveției și Franței. Așa că vă împărtășim cele mai frumoase imagini de la meciul care a repus România pe harta fotbalului european.

ADVERTISEMENT
CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT
A apărut noua revistă Fanatik
  • Nr. 724: 40 de pagini + Poster. Doar 10 lei!
  • Super-Poster cu programul complet al sezonului regulat din Liga 1