ADVERTISEMENT
Fotbal international

Islanda – România, lider autoritar pe piața audiențelor! Pro TV a făcut cifre extraordinare

Autor: Traian Terzian | 09.10.2020 | 14:28
Islanda - România, lider autoritar pe piața audiențelor! Pro TV a făcut cifre extraordinare
Partida Islanda - România, din semifinalele barajului pentru calificarea la EURO-2021, a fost lider autoritar pe piața audiențelor. Sursă foto: frf.ro

Partida Islanda – România, din semifinalele barajului pentru calificarea la EURO-2021, a fost lider autoritar pe piața audiențelor.

ADVERTISEMENT

Confruntarea de la Reykjavik s-a încheiat 2-1 după un meci în care rămânem cu multe regrete și în care trebuie să recunoaștem că am avut puține realizări, singurul șut pe spațiul porții fiind la faza penalty-ului.

Selecționerul Mirel Rădoi a recunoscut la finalul întâlnirii că reprezentativa noastră nu ar fi meritat să se califice după modul în care a evoluat la Reykjavik.

ADVERTISEMENT

Audiențele de la Islanda – România a făcut din Pro TV lider de piață

Românii au așteptat cu sufletul la gură o victorie a ”tricolorilor” în meciul Islanda – România și acest lucru se vede din audiențele ridicate care au făcut din postul Pro TV, care a transmis întâlnirea, lider autoriar pe piața media.

Conform site-ului paginademedia.ro, aproximativ 2.383.000 de telespectatori au urmărit, în medie, înfrângerea tricolorilor de pe Pro TV. Sunt cele mai bune cifre din această toamnă pentru postul din Pache Protopopescu.

ADVERTISEMENT

Kanal D a reușit să depășească Antena 1 și s-a clasat pe doi, dar la mare distanță. La Kanal D se uitau 924.000 de privitori, în timp ce la Antena 1 erau 647.000 de urmăritori. În top urmează Antena 3 și România TV.

Cifrele sunt foarte bune și la orașe. Peste 1,3 milioane de oameni s-au uitat pe Pro TV la meciul naționalei României. Market share-ul este impresionant: 33,4. La mare distanță se află Kanal D pe locul doi, cu 497.000 de privitori. Podiumul îl completează tot Antena 1, cu 339.000 de urmăritori, în medie.

ADVERTISEMENT

Tinerii au ales și ei meciul Islanda – România. Partida echipei lui Rădoi a fost urmărită, în medie, de 591.000 de telespectatori tineri. Și aici a Pro-ul a atins un market share impresionat: 40,7.  Antena 1 își recuperează poziția secundă și are 175.000 de privitori tineri, în timp ce Kanal D coboară pe locul trei, cu 133.000 urmăritori tineri. În top urmează Național TV și Antena 3.

Pe lângă ratarea calificării la EURO 2021, eșecul ”tricolorilor” din Islanda poate influența și parcursul spre CM 2022. În acest moment, România se află urna a doua valorică pentru tragerea la sorți a Mondialului din Qatar, care va avea loc în luna decembrie, dar poate pierde acest privilegiu.

ADVERTISEMENT

  • (P) Cotă EXCLUSIVĂ Fortuna: 21,00 este cota pentru „scor corect: 0-2” la meciul Norvegia-România. Vezi aici toate cotele!

CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT
A apărut noua revistă Taifasuri
  • Câștigă ACUM o Dacia Logan, 2.000 de euro și multe alte premii!
  • Nr. 842. 32 pagini. Doar 5 lei!