Sport

Dusan Uhrin a găsit vinovatul pentru jocul modest de la Gaz Metan – Dinamo 0-1: ”A încetinit ritmul jocului”

Partida Gaz Metan - Dinamo 0-1 a fost o pledoarie de așa nu, iar Dusan Uhrin consideră că principalul vinovat pentru jocul prost al formației sale a fost gazonul.
22.04.2022 | 22:26
Dusan Uhrin a gasit vinovatul pentru jocul modest de la Gaz Metan  Dinamo 01 A incetinit ritmul jocului
Partida Gaz Metan - Dinamo 0-1 a fost o pledoarie de așa nu, iar Dusan Uhrin consideră că principalul vinovat pentru jocul prost al formației sale a fost gazonul. Sursă foto: Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
ADVERTISEMENT

Victoria ”câinilor” împotriva unei echipe pline de puști a venit după un gol reușit de Cătălin Carp în urma unei faze fixe.

Dusan Uhrin dă vina pe gazon pentru evoluția jucătorilor săi în Gaz Metan – Dinamo 0-1

La finalul întâlnirii Gaz Metan – Dinamo 0-1, Dusan Uhrin a încercat să explice evoluția modestă a jucătorilor săi și a dat vina pe gazonul foarte prost de la Mediaș care a încetinit foarte mult ritmul de joc.

ADVERTISEMENT

”Am avut multe ocazii. Terenul a încetinit ritmul jocului. Știam că ne așteaptă un meci greu, dar și că vom avea multe șanse dacă vom marca repede. Avem două zile repede acum, după aceea ne vom antrena foarte mult.

Am ratat multe ocazii, dar jocul a fost lent. Băieții au luptat, au avut ambiție, dar trebuie să mai muncim, nu este de ajuns ce am arătat în această seară.

ADVERTISEMENT

Am trecut de acest meci, trebuie să privim încrezători în viitor. Sunt motivat, de aceea am venit la Dinamo, Este foarte important pentru mine să o păstrez pe Dinamo în Casa Pariurilor Liga 1, acesta e obiectivul meu”, a declarat Uhrin.

Dinamo, nevoită să-și schimbe sigla

Dinamo este obligată să-și schimbe încă o dată sigla. Fostul acționar Nicolae Badea a notificat clubul că nu va mai permite trupei din Ștefan cel Mare să folosească actualul logo.

ADVERTISEMENT

Noua identitate vizuală a echipei de fotbal va fi realizată chiar de suporterii ”câinilor”. Oficialii clubului i-au provocat să dea frâu liber imaginației și să trimită propunerilor lor cu privire la noul logo.

Campania de ”creație” a început de doar două zile și se va încheia pe 5 mai. Din informaţiile FANATIK, au fost trimise peste 400 de propuneri, unele moderne, altele ”haioase”, toate au fost atent studiate și comentate de suporteri.

ADVERTISEMENT

Dan Giuraniuc, noul director de marketing al lui Dinamo, a vorbit despre strategia clubului pentru sezonul viitor și cum ar putea ”câinii” să își consolideze bugetul.

ADVERTISEMENT